Продавец ЖИ-ШИ развивает свой бизнес на Prom.ua 6 лет.
Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
1213 отзывов
+380 (67) 481-22-11
Корзина
zhi-shi.com.ua

Мій конспект. Математика. 2 кл ч.2 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ233 ISBN 9786170038227

115 грн

  • В наличии
  • Код: 133402
Мій конспект. Математика. 2 кл ч.2 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ233 ISBN 9786170038227
Мій конспект. Математика. 2 кл ч.2 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ233 ISBN 9786170038227В наличии
115 грн
Купить
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
возврат товара в течение 14 дней по договоренности
У компании подключены электронные платежи. Теперь вы можете купить любой товар не покидая сайта.
Зміст книги

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Н. П. Листопад (Математика: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
У посібнику:
- розробки уроків математики (76 уроків) в 2-му класі Нової української школи;
- уроки побудовано з метою формування предметних та ключових компетентностей учнів;
- конспекти уроків побудовано з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання;
- творчі завдання, завдання для роботі в парах і групі, ігрові завдання, зразки наочності;
- місця для власних записів вчителя;
- орієнтовне календарно-тематичне планування.

Зміст книги

  • Орієнтовне календарно-тематичне планування 
  • Розділ 3. Додавання і віднімання двоцифрових чисел (продовження) 
  • Урок 65. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач та прикладів. Логічні вправи 
  • Урок 66. Визначення невідомих компонентів додавання. Розв’язування задач за планом та схемою. Побудова прямого кута
  • Урок 67. Віднімання виду 76 – 40. Розв’язування задач двома способами. Прямокутник 
  • Урок 68. Міра маси — центнер. Порівняння іменованих чисел. Дії з іменованими числами 
  • Урок 69. Квадрат. Визначення значень невідомих компонентів віднімання. Розв’язування задач двома способами 
  • Урок 70. Узагальнення знань про додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Календар 
  • Урок 71. Повторення вивченого 
  • Розділ 4. Множення 
  • Урок 72. Ознайомлення з дією множення. Поняття «добуток». Розв’язування задач двома способами 
  • Урок 73. Конкретний зміст множення. Назви компонентів дії множення (множник, добуток). Розв’язування та порівняння задач 
  • Урок 74. Взаємозв’язок додавання та множення. Ознайомлення із задачами на знаходження добутку чисел. Діаграма 
  • Урок 75. Ознайомлення з таблицею множення числа 2. Розв’язування задач на знаходження добутку чисел. Обчислення периметра трикутника 
  • Урок 76. Засвоєння таблиці множення числа 2. Розв’язування складених задач, що містять знаходження добутку чисел 
  • Урок 77. Ознайомлення з таблицею множення на 2. Переставний закон множення 
  • Урок 78. Закріплення знань таблиці множення числа 2 та множення на 2. Розв’язування задач 
  • Урок 79. Спрощення виразів заміною додавання множенням. Розв’язування задач. Прямокутник 
  • Урок 80. Ознайомлення з таблицею множення числа 3. Розв’язування задач на знаходження добутку чисел. Довжина ламаної 
  • Урок 81. Засвоєння таблиці множення числа 3. Розв’язування простих та складених задач, що містять знаходження добутку чисел 
  • Урок 82. Ознайомлення з таблицею множення на 3. Розв’язування задач. Периметр п’ятикутника 
  • Урок 83. Ознайомлення з поняттям «збільшити у кілька разів». Розв’язування задач 
  • Урок 84. Засвоєння понять «у кілька разів більше», «удвічі старший», «удвічі дорожчий». Робота над задачами 
  • Урок 85. Повторення вивченого 
  • Урок 86. Ознайомлення з арифметичною дією — ділення. Поняття «частка» 
  • Урок 87. Назви компонентів ділення: ділене, дільник, частка. Запис виразів та обчислення їх значення 
  • Урок 88. Взаємооберненість дій множення та ділення. Спосіб знаходження невідомого множника. Складання таблиці ділення на 2 
  • Урок 89. Розрізнення понять «добуток», «частка». Задачі на ділення на рівні числа. Робота за таблицею 
  • Урок 90. Розрізнення задач на множення та задач на ділення. Периметр трикутника 
  • Урок 91. Складання таблиці ділення на 3. Ознайомлення з поняттям «зменшити у кілька разів». Засвоєння понять «у кілька разів менше», «утричі коротший» 
  • Урок 92. Засвоєння таблиць ділення на 2 та 3. Читання, запис та обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Робота за діаграмою 
  • Урок 93. Засвоєння таблиць множення чисел 2 і 3. Задачі на ділення на вміщення 
  • Урок 94. Порівняння задач на ділення на рівні частини та задач на ділення на вміщення. Довжина ламаної 
  • Урок 95. Порядок дій у виразах, що містять множення або ділення. Робота над задачами. Ділення іменованих чисел 
  • Урок 96. Розрізнення задач на множення та ділення. Порядок дій у виразах
  • Урок 97. Повторення вивченого 
  • Урок 98. Ознайомлення з таблицею множення числа 4. Обчислення значень виразів. Робота над задачами 
  • Урок 99. Таблиця множення на 4. Обчислення значень виразів. Робота над задачами 
  • Урок 100. Складання таблиці ділення на 4. Порядок дій у виразах без дужок, що містять тільки множення, ділення
  • Урок 101. Кратне порівняння чисел. Задачі на кратне порівняння чисел 
  • Урок 102. Складання таблиць множення числа 5 та множення на 5. Складання та розв’язування задач на кратне порівняння чисел 
  • Урок 103. Засвоєння таблиці множення числа 5. Застосування переставного закону множення при обчисленні значень виразів. Ознайомлення з таблицею Піфагора (частково) 
  • Урок 104. Хвилина. Визначення часу за годинником (години, хвилини). Порядок дій у виразах. Кратне порівняння сторін прямокутника
  • Урок 105. Складання таблиці ділення на 5. Порядок дій у виразах. Розв’язування задач. Творча робота над задачею 
  • Урок 106. Засвоєння таблиці множення числа 5 та ділення на 5. Ознайомлення з виразами з буквеними даними. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел 
  • Урок 107. Порівняння та розрізнення відношень «на ... більше», «у ... разів більше». Розв’язування задач різних типів. Робота з виразами з буквеними даними 
  • Урок 108. Повторення вивченого 
  • Урок 109. Складання таблиці множення числа 6. Застосування переставного закону множення при обчисленні значень виразів. Творча робота над задачами 
  • Урок 110. Засвоєння таблиці множення числа 6. Робота над задачами. Визначення часу за годинником 
  • Урок 111. Складання таблиці ділення на 6. Ознайомлення із задачею на знаходження двох добутків. Уточнення поняття «ціна», «вартість» 
  • Урок 112. Засвоєння таблиці ділення на 6. Поняття «коло». Розрізнення понять «коло» і «круг». Порівняння виразів 
  • Урок 113. Складання таблиці множення на 7. Робота над задачами за таблицею «Ціна. Кількість. Вартість». Обчислення периметра прямокутника 
  • Урок 114. Робота за таблицею Піфагора. Розв’язування задач з різницевим і кратним порівнянням. Множення та ділення іменованих чисел. Обчислення периметра прямокутника різними способами 
  • Урок 115. Складання таблиці ділення на 7. Обчислення периметра квадрата дією множення. Розв’язування задач. Робота з виразами з буквеними даними 
  • Урок 116. Засвоєння вивчених таблиць множення та ділення. Знаходження невідомого множника. Розв’язування та порівняння задач 
  • Урок 117. Повторення та узагальнення вивченого
  • Урок 118. Складання таблиці множення на 8. Множення та ділення іменованих чисел. Побудова прямокутника 
  • Урок 119. Застосування переставного закону множення при обчисленні значень виразів. Розв’язування задач на різницеве та кратне порівняння. Обчислення периметра прямокутника. Виконання арифметичних дій з іменованими числами 
  • Урок 120. Повторення про взаємозв’язок множення та ділення. Складання таблиці ділення на 8. Розв’язування задач. Побудова прямокутника 
  • Урок 121. Засвоєння таблиці ділення на 8. Знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач за планом 
  • Урок 122. Складання таблиці множення на 9. Робота над задачами. Побудова квадрата 
  • Урок 123. Робота за таблицею Піфагора. Розв’язування задач. Знаходження невідомого дільника
  • Урок 124. Складання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою 
  • Урок 125. Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень виразів з буквеними даними. Робота над задачами
  • Урок 126. Повторення вивченого
  • Урок 127. Множення з числами 1 та 0. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника 
  • Урок 128. Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Обчислення значень виразів з буквеними даними. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника
  • Урок 129. Ділення числа 0 (нуль). Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач та прикладів
  • Урок 130. Множення та ділення на 10. Обчислення значень виразів з буквеними даними. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника
  • Урок 131. Засвоєння випадків множення та ділення з числами 0, 1, 10. Складання та розв’язування задач за таблицями «Ціна. Кількість. Вартість». Обчислення периметра прямокутника 
  • Урок 132. Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Множення» 
  • Розділ 5. Повторення за рік 
  • Урок 133. Повторення про додавання та віднімання. Знаходження невідомих компонентів додавання та віднімання. Розв’язування задач 
  • Урок 134. Повторення про множення та ділення. Знаходження невідомих компонентів множення та ділення. Порядок дій у виразах. Робота над задачами 
  • Урок 135. Порівняння іменованих чисел. Повторення мір часу. Визначення часу за годинником. Робота над задачами 
  • Урок 136. Повторення про кратне та різницеве порівняння. Творча робота над задачами 
  • Урок 137. Повторення та узагальнення знань про способи обчислення прикладів на додавання та віднімання двоцифрових чисел 
  • Урок 138. Повторення та узагальнення знань про геометричні фігури 
  • Урок 139. Перевіряємо свої досягнення 
  • Урок 140. Підсумковий урок за рік
  • Література та Інтернет-джерела
Характеристики
Основные
Производитель Основа
Страна производительУкраина
ISBN9786170038227
Вес330 г
ВидПособие
Вид переплетаМягкий
Количество страниц257
СостояниеНовое
ТематикаПедагогам
Учебный периодНачальная школа (1-4 класс)
Язык изданияУкраинский
Формат
Длина20 см
Ширина26 см
Пользовательские характеристики
АвторБондар Т. М., Компаній О. В.
Класс2 класс
ПредметМатематика
Тип литературыМой конспект
Информация для заказа
  • Цена: 115 грн

Насколько вам удобно на сайте?

Рассказать Feedback form banner