Продавець ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ ЖИ-ШИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3376 відгуків
+380 (67) 481-22-11
Кошик

Посібник для вчителя. Ранкові зустрічі. 3 клас. ІI семестр. Арт. НУР040 ISBN 9786170039026

65 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 80 грн

  • В наявності
  • Код: 133475
Посібник для вчителя. Ранкові зустрічі. 3 клас. ІI семестр. Арт. НУР040 ISBN 9786170039026
Посібник для вчителя. Ранкові зустрічі. 3 клас. ІI семестр. Арт. НУР040 ISBN 9786170039026В наявності
65 ₴
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
АНОТАЦІЯ

Посібник створен з метою надати практичну допомогу вчителям початкових класів у підготовці та проведенні ранкових зустрічей у 3-му класі відповідно до Концепції Нової української школи.
Педагоги знайдуть чимало цікавих завдань і вправ, спрямованих на формування ключових компетентностей молодших школярів; слушних порад щодо організації практичної, ігрової, індивідуальної та групової діяльності молодших школярів під час проведення ранкових зустрічей.
Посібник містить розробки ранкових зустрічей на кожен день упродовж ІІ-го семестру 3-го року навчання. Кожен місяць має свою мету та тему:

  • Світ невідомий;
  • Світ невідимий;
  • Приховані можливості промов;
  • Погода;
  • Я — людина.

До шкірного дня дібрано: тему, етап обміну інформацією, етап групового заняття, тими для щоденника вражень.
 

ЗМІСТ

  • ПЕРЕДМОВА
  • 5-й МІСЯЦЬ. СВІТ НЕВІДОМИЙ
  • Тиждень 1
  • День 1. Світ навколо тебе невідомий
  • День 2. Чому дещо нам невідоме?
  • День 3. Які голоси має вітер?
  • День 4. Як сприймати невідоме?
  • День 5. Що нас об єднує?
  • Тиждень 2
  • День 1. Який світ наших захоплень?
  • День 2. Невідомий морський світ, який він?
  • День 3. Чи багато невідомого навколо?
  • День 4. Таємниці невідомого світу
  • День 5. Чи може відоме дива невідомим?
  • 6-й МІСЯЦЬ. СВІТ НЕВИДИМИЙ
  • Тиждень 1
  • День 1. Як побачити невидимий світ?
  • День 2. Світ невидимих живих істот, який він?
  • День 3. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?
  • День 4. Які невидимі зв'язки є у природі?
  • День 5. Який світ захований під снігом?
  • Тиждень 2
  • День 1. Які невидимі зв'язки є у природі? Кому потрібна вода?
  • День 2. Яку невидиму силу має слово? Гірка правда краща за солодку брехню
  • День 3. Яку невидиму силу має слово? Гостре слівце поранити сердечко
  • День 4. Яку невидиму силу має слово? Реклама як одне з найвпливовіших джерел інформації
  • День 5. Яку невидиму силу має сміх та гумор?
  • Тиждень 3
  • День 1. Як невидиме може стати видимим?
  • День 2. Що таке бьординг?
  • День 3. Як здійснювати спостереження за птаха?
  • День 4. Згода будує, а незгода — руйнує
  • День 5. Згода будує, а незгода — руйнує (продовження)
  • Тиждень 4
  • День 1. Якою інформацією можна ділитися?
  • День 2. Якою інформацією можна ділитися? (продовження)
  • 4 Ранкові зустрічі. 3 клас. II семестр День 3. У чому сила подорожника?
  • День 4. Що таке справедливість?
  • День 5. Що таке справедливість? (продовження)
  • 7-й МІСЯЦЬ. ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОМОВ
  • Тиждень 1
  • День 1. Що приховує яблуко?
  • День 2. Які продукти потрібні для здорового способу життя?
  • День 3. Що приховує довкілля?
  • День 4. Як поводитись з тваринами-безхатьками?
  • День 5. Які ситуації у довкіллі можуть бути небезпечними?
  • Тиждень 2
  • День 1. Що зберігає історична пам'ять?
  • День 2. Які пам ятки культури є в рідному краї?
  • День 3. Що допомагає людині захищати себе?
  • День 4. Як правильно розв'язків зв'язати конфлікт?
  • День 5. Кому відомі деякі можливості об'єктів?
  • Тиждень 3
  • День 1. Які фрази об'єкти приховують небезпеку?
  • День 2. Що цікавого ти знаєш про рослини?
  • День 3. Які лайфхаки допомагають навчатися?
  • День 4. Чи можу я навчатися краще?
  • День 5. Які якості потрібні для досягнення мети?
  • 8-й МІСЯЦЬ. ПОГОДА
  • Тиждень 1
  • День 1. Що таке погода?
  • День 2. Як синоптики визначають, якою буде погода?
  • День 3. Яке значення має прогноз для людини?
  • День 4. Навіщо людям потрібно передбачати погоду?
  • День 5. Народний календар. Прикмети
  • Тиждень 2
  • День 1. Живі барометри
  • День 2. Як рослини передбачають погоду?
  • День 3. Квітковий годинник
  • День 4. Як хатні улюбленці передбачають погоду?
  • День 5. Погода рідного краю
  • Тиждень 3
  • День 1. Від чого залежить настрій людини?
  • День 2. Як погода впливає на настрій людини?
  • День 3. Як перетворити похмурий день сонячний?
  • День 4. Чи можна бути веселим, коли дощить?
  • День 5. Що може розповісти про вас ваша улюблена погода?
  • Тиждень 4
  • День 1. Природні явища, що становлять небезпеку
  • День 2. Природні явища, що становлять небезпеку (продовження)
  • День 3. Як убезпечитися від стихійного лиха?
  • День 4. Що робити, коли надворі дощ?
  • День 5. Як цікаво провести час удома, коли надворі негода?
  • 9-й МІСЯЦЬ. Я — ЛЮДИНА
  • Тиждень 1
  • День 1. У чому моя неповторність?
  • День 2. Що мені подобається? Які я маю смаки та захоплення?
  • День 3. Моя мрія. Що потрібно зробити, щоб здійснилася мрія?
  • День 4. Що в мене спільного з моїми родичами?
  • День 5. Що в мене спільного з моїми родичами? (продовження)
  • Тиждень 2
  • День 1. Що таке гідність? 
  • День 2. Яку людину називають гідною?
  • День 3. Навіщо та як допомагати іншим?
  • День 4. Навіщо та як допомагати іншим? (продовження) 
  • День 5. Як робити добрі справи?
  • Тиждень 3 
  • День 1. Що я знаю про культурну спадщину свого народу?
  • День 2. Хто є громадянами України?
  • День 3. Я — українець/українка, я — європеєць/європейка 
  • День 4. Як я пізнаю природу?
  • День 5. Як зібрати інформацію за допомогою цифрових пристроїв?
  • Тиждень 4 
  • День 1. Як ми зростали?
  • День 2. Що є щастям для людини?
  • День 3. Як побудувати гарні стосунки в колективі?
  • День 4. Секрети успіху
  • СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
  • ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ

 

Характеристики
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
Вага115 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок160
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина10 см
Ширина14.5 см
Додаткові характеристики
АвторСигида С. В.
Користувацькі характеристики
Клас3 клас
Тип літературиМетодична література
Інформація для замовлення
  • Ціна: 65 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner