Продавець ЖИ-ШИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2778 відгуків

Зараз ми не можемо обробити Ваше замовлення, оскільки зараз неробочий час. Вашу заявку буде опрацьовано та надіслано найближчого робочого дня.

+380 (67) 481-22-11
Кошик

Мій конспект. Я досліджую світ. 1 кл ч.1 (за підр. Т. Г. Гільберг) арт. ПШМ214 ISBN 9786170035554

Мій конспект. Я досліджую світ. 1 кл ч.1 (за підр. Т. Г. Гільберг) арт. ПШМ214 ISBN 9786170035554, фото 2Мій конспект. Я досліджую світ. 1 кл ч.1 (за підр. Т. Г. Гільберг) арт. ПШМ214 ISBN 9786170035554, фото 3

88 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: 100389
Мій конспект. Я досліджую світ. 1 кл ч.1 (за підр. Т. Г. Гільберг) арт. ПШМ214 ISBN 9786170035554
Мій конспект. Я досліджую світ. 1 кл ч.1 (за підр. Т. Г. Гільберг) арт. ПШМ214 ISBN 9786170035554Немає в наявності
88 ₴
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за чинними Типовими програмами.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Т. Р. Гільберг, С. С. Тарнавської, О. В. Гнатюк, Н. М. Павич (Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1-го кл. закл. заг. серед. освіти : (у 2-х ч.).— К. : Генеза, 2018).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.

Зміст книги

  • ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
  • Я І МОЯ ШКОЛА
  • Я школяр. Я школярка
  • Урок 1. Я знайомлюся з однокласниками
  • Урок 2. Ми — однокласники
  • Урок 3. Правила доброчинності
  • Урок 4. Чому потрібно дотримувати розпорядку дня
  • Урок 5. Створення лепбука «Розпорядок дня»
  • Урок 6. Моя постава — моє здоров'я
  • Урок 7. Охайність та особиста гігієна
  • Урок 8. Робоче місце школяра
  • Я і мої можливості
  • Урок 9. Хто я? Який я? Яка я?
  • Урок 10. Хобі та захоплення дітей
  • Урок 11. Як я росту?
  • Урок 12. Як я пізнаю навколишній світ?
  • Урок 13. Цікавий світ професій
  • Урок 14. Кожна людина — унікальна
  • Урок 15. Органи чуття — наші помічники
  • Урок 16. Очі — орган зору
  • Урок 17. Яку інформацію ми сприймаємо за допомогою очей
  • Урок 18. Чи можна все бачіті за допомогою очей
  • Урок 19. Як зберегти зір
  • Урок 20. Вуха — орган слуху 
  • Урок 21. Чи можна все чути за допомогою вух 
  • Урок 22. Як потрібно берегти слух 
  • Урок 23. Шкіра — орган дотику 
  • Урок 24. Догляд за шкірою 
  • Урок 25. Виготовлення ляльки з пластикових чи дерев’яних ложок 
  • Урок 26. Ніс — орган нюху 
  • Урок 27. Язик — орган смаку 
  • Урок 28. Міні-проект «Органи чуття тварин»
  • Урок 29. Для чого потрібні органи чуття 
  • Моя школа 
  • Урок 30. Безпечна дорога до школи 
  • Урок 31. Ми — пішоходи 
  • Урок 32. Знайомство зі шкільними приміщеннями 
  • Урок 33. Правила евакуації
  • Урок 34. Прогулянка шкільним подвір’ям 
  • Урок 35. Наш клас 
  • Урок 36. Виготовлення панно «Наш клас» 
  • Урок 37. Кімнатні рослини 
  • Урок 38. Як доглядати за кімнатними рослинами?
  • Урок 39. Учимося взаємодіяти 
  • Урок 40. Улюблені ігри дітей 
  • Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ 
  • Як я досліджую навколишній світ 
  • Урок 41. Для чого проводити спостереження? 
  • Урок 42. Практикум «Пророщування гілочки бузку (абрикоси)» 
  • Урок 43. Для чого ми проводимо досліди? Практична робота-дослід «Лимон, що плаває» 
  • Урок 44. Практична робота. Досліди з магнітами 
  • Урок 45. Виготовлення квітки «Латаття» з паперу 
  • Урок 46. Для чого ми проводимо вимірювання? 
  • Урок 47. За допомогою чого ми досліджуємо? 
  • Урок 48. Використання приладів у родині 
  • Я дослідник. Я дослідниця 
  • Урок 49. Досліджуємо властивості повітря 
  • Урок 50. Міні-проект «Ліси — “легені” планети» 
  • Урок 51. Виготовлення вітрячка з паперу 
  • Урок 52. Досліджуємо властивості води 
  • Урок 53. Значення води (або Для яких потреб люди використовують воду?) 
  • Урок 54. Досліджуємо властивості ґрунту 
  • Урок 55. Значення ґрунту для живої природи 
  • Світ, який нас оточує
  • Урок 56. Природа навколо нас 
  • Урок 57. Нежива і жива природа 
  • Урок 58. Тіла природи 
  • Урок 59. Сонце — джерело світла і тепла 
  • Урок 60. Правила захисту від сонця 
  • Урок 61. Виготовлення аплікації «Сонце нашого класу» 
  • Урок 62. Світ живої природи 
  • Урок 63. Практикум «Що необхідно організмам для життя»
  • Урок 64. Узагальнення та систематизація знань учнів 
  • ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
Характеристики
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
ISBN9786170035554
Вага280 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок224
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина20 см
Ширина26 см
Користувацькі характеристики
АвторПорощук В. П.
Клас1 клас
ПредметЯ досліджую світ
Тип літературиМій конспект
Інформація для замовлення
  • Ціна: 88 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner