Продавець ЖИ-ШИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2960 відгуків

Зараз ми не можемо обробити Ваше замовлення, оскільки зараз неробочий час. Вашу заявку буде опрацьовано та надіслано найближчого робочого дня.

+380 (67) 481-22-11
Кошик

Мій конспект. Математика. 1 кл ч. 2 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ213 ISBN 9786170037435

109 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: 131889
Мій конспект. Математика. 1 кл ч. 2 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ213 ISBN 9786170037435
Мій конспект. Математика. 1 кл ч. 2 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ213 ISBN 9786170037435Немає в наявності
109 ₴
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Н. П. Листопад (Математика : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти.— К. : УОВЦ «Оріон», 2018).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.

Зміст книги

  • Орієнтовне календарно-тематичне планування
  • Розділ 4. Додавання і віднімання в межах 10. Задачі (продовження)
  • Урок 65. Маса. Кілограм
  • Урок 66. Місткість. Літр
  • Урок 67. Повторення вивченого. Запис та складання виразів. Робота над завданнями. Геометричний матеріал
  • Урок 68. Повторення вивченого. Порівняння чисел з визначенням «на скільки...». Порівняння іменованих чисел
  • Урок 69. Порівняння та розв'язування задач
  • Урок 70. Творча робота над завданнями. Визначення часу за годинником
  • Розділ 5. Числа 11-20
  • Урок 71. Десяток. Робота над завданнями
  • Урок 72. Числа 11-15. Утворення, запис, читання чисел. Завдання на знаходження решти. Відтворення малюнка
  • Урок 73. Числа 16-20. Утворення, запис, читання чисел. Задачі на знаходження решти
  • Урок 74. Десятковий склад числа. Робота над завданнями: аналіз задачі, схеми
  • Урок 75. Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур
  • Урок 76. Порівняння чисел. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 77. Порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Різницеве порівняння іменованих чисел
  • Урок 78. Додавання виду 10 + 4. Складання завдань різних типів за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 79. Дециметр. Складання завдань різних типів за сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 80. Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 81. Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 82. Обчислення увазі 13 + 2. Задачі різних типів з одним сюжетом. Відтворення малюнка
  • Урок 83. Обчислення увазі 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 84. Обчислення в межах 20. Задачі на різницеве порівняння. Вимірювання довжини ламаної лінії. Розв'язування прикладів, що складаються з декількох арифметичних дій
  • Урок 85. Повторення вивченого. Різницеве порівняння іменованих чисел
  • Урок 86. Повторення вивченого. Творча робота над завданнями. Вимірювання та запис довжини відрізків у різних мірах довжини
  • Урок 87. Узагальнення і систематизація вивченого
  • Розділ 6. Числа 21-100
  • Урок 88. Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка
  • Урок 89. Числа 21-40. Утворення, читання, запис чисел. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка
  • Урок 90. Числа 21-40. Круглі числа. Утворення чисел. Завдання на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур
  • Урок 91. Числа 21-40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 92. Числа 21-40. Порівняння чисел у межах 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 93. Числа 41-90. Утворення, запис, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Перетворення іменованих чисел
  • Урок 94. Десятковий склад числа. Розкладання числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини
  • Урок 95. Наступне і попереднє числа. Обчислення увазі 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Обернені задачі. Вимірювання довжини відрізка
  • Урок 96. Числа 41-90. Читання і запис чисел. Додавання та віднімання 1. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка
  • Урок 97. Числа 41-90. Таблиця «Сотня». Задача на знаходження невідомого доданка
  • Урок 98. Числа 91-100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Знаходження невідомого доданка на основі знання десяткового складу двоцифрових чисел
  • Урок 99. Порівняння чисел в межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка
  • Урок 100. Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння
  • Урок 101. Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння
  • Урок 102. Числа 1-100. Дії з іменованими числами
  • Урок 103. Повторення вивченого. Нумерація чисел 20-100
  • Урок 104. Повторення вивченого. Робота над задачею. Порівняння чисел, виразів
  • Урок 105. Узагальнення і систематизація вивченого
  • Розділ 7. Арифметичні дії в межах 100 на основі десяткового складу числа
  • Урок 106. Нумерація чисел першої сотні. Нумераційна таблиця. Знаходження невідомого доданка
  • Урок 107. Обчислення увазі 40 + 50, 60 – 30. Задача на різницеве порівняння. Упорядкування чисел
  • Урок 108. Додавання увазі 60 + 4, 5 + 40. Обчислення вартості покупки. Довжина ламаної
  • Урок 109. Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Розв’язування і складання задач на різницеве порівняння 
  • Урок 110. Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків 
  • Урок 111. Обчислення на основі нумерації. Складання задач різних типів за малюнками та частиною умови 
  • Урок 112. Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур 
  • Урок 113. Повторення вивченого. Обчислення на основі нумерації. Порівняння числа і виразу. Розв'язування задач різних типів
  • Урок 114. Повторення вивченого. Розв'язування задач. Порівняння іменованих чисел. Вимірювання довжини ламаної
  • Урок 115. Узагальнення і систематизація вивченого
  • Розділ 8. Арифметичні дії в межах 100
  • Урок 116. Додавання увазі 45 + 3 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур
  • Урок 117. Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Знаходження невідомого від'ємника. Задача на знаходження невідомого від'ємника
  • Урок 118. Повторення про додавання та віднімання круглих чисел. Задача на знаходження невідомого від'ємника
  • Урок 119. Додавання увазі 45 + 30 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від'ємника
  • Урок 120. Додавання увазі 45 + 30. Задача на знаходження невідомого від'ємника. Порівняння числа і виразу
  • Урок 121. Віднімання виду 45 – 20 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від'ємника
  • Урок 122. Віднімання виду 45 – 20. Розв'язування задач різних типів. Повторення днів тижня
  • Урок 123. Додавання увазі 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від'ємника
  • Урок 124. Додавання двоцифрових чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження невідомого зменшуваного. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини шляху 
  • Урок 125. Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Визначення часу 
  • Урок 126. Віднімання виду 65 – 24. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Складання задачі на різницеве порівняння. Повторення про дні тижня 
  • Урок 127. Зручний спосіб обчислення. Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розрізнення плоских геометричних фігур 
  • Урок 128. Дії з двоцифровими числами. Творча робота над задачею. Побудова відрізків
  • Урок 129. Повторення вивченого. Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного
  • Урок 130. Повторення вивченого. Порівняння числа та виразу, іменованих чисел. Розв’язування задач. Розрізнення об’ємних геометричних фігур 
  • Урок 131. Узагальнення і систематизація вивченого 
  • Розділ 9. Повторення 
  • Урок 132. Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа 
  • Урок 133. Числа 1–20. Круглі числа. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми 
  • Урок 134. Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми 
  • Урок 135. Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур 
  • Урок 136. Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Порівняння іменованих чисел 
  • Урок 137. Повторення вивченого. Робота з малюнками й текстами 
  • Урок 138. Робота з малюнками й текстами. Розв’язування завдань для розвитку кмітливості 
  • Урок 139. Розв’язування завдань для розвитку кмітливості 
  • Урок 140. Підсумковий урок за рік. Математичний квест
  • Література та Інтернет-ресурси
Характеристики
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
ISBN9786170037435
Вага340 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок272
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина20 см
Ширина26 см
Користувальницькі характеристики
АвторБондар Т. М., Пашковська Р. А.
Клас1 клас
ПредметМатематика
Тип літературиМій конспект
Інформація для замовлення
  • Ціна: 109 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner