Продавець ЖИ-ШИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2769 відгуків
+380 (67) 481-22-11
Кошик

Мій конспект. Математика. 2 кл ч.1 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ232 ISBN 9786170037459

99 ₴

  • В наявності
  • Код: 132040
Мій конспект. Математика. 2 кл ч.1 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ232 ISBN 9786170037459
Мій конспект. Математика. 2 кл ч.1 (за підручником Н. П. Листопад) арт. ПШМ232 ISBN 9786170037459В наявності
99 ₴
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Н. П. Листопад (Математика : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.

Зміст книги

  • Орієнтовне календарно-тематичне планування
  • Розділ 1. Повторення вивченого в 1-му класі
  • Урок 1. Ознайомлення з підручником. Лічба об'єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок. Розв'язування задач на знаходження суми чисел
  • Урок 2. Повторення про складові задачі. Творча робота над завданнями. Розв'язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані
  • Урок 3. Нерівності. Порівняння чисел, кількості та виразу. Розв'язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв'язків язання задачі за її типом. Об'єднання роз'ємні геометричні фігури
  • Урок 4. Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв'язування задач на збільшення числа на декілька одиниць
  • Урок 5. Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметів у дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв'язування задач на зменшення числа на декілька одиниць
  • Урок 6. Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв'язування задач на різницеве порівняння чисел
  • Урок 7. Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв'язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка
  • Урок 8. Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв'язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
  • Урок 9. Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв'язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці
  • Урок 10. Узагальнення і систематизація вивченого
  • РОЗДІЛ 2. Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток
  • Урок 11. Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток увазі 9 + . Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння
  • Урок 12. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 + . Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і задач на збільшення на декілька одиниць. Творча робота над задачею
  • Урок 13. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв'язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів
  • Урок 14. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про масу предметів. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи
  • Урок 15. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 + . Застосування переставного закону додавання при обчисленні значення виразів. Знаходження невідомого від'ємника. Розв'язування задач на знаходження невідомого від'ємника
  • Урок 16. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 + . Складання таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач на знаходження невідомого від'ємника
  • Урок 17. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи
  • Урок 18. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення виразів. Розв'язування задач на знаходження невідомого від'ємника. Логічні вправи
  • Урок 19. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком по колу. Розв'язування двох послідовних завдань. Визначення часу за годинником
  • Урок 20. Узагальнення і систематизація вивченого
  • Урок 21. Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 – .Розв'язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків
  • Урок 22. Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 – на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв'язування задач з двома запитаннями
  • Урок 23. Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток увазі 12 – . Визначення арифметичної дії розв'язків язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу
  • Урок 24. Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток увазі 12 – на основі десяткового складу числа. Ознайомлення із завданнями на дві дії. План розв'язування
  • Урок 25. Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток увазі 13 – . Розв'язування прикладів двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв'язування. Логічні вправи
  • Урок 26. Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 – . Розв'язування прикладів двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв'язування
  • Урок 27. Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток увазі 15 – . Розв'язування прикладів двома способами. Задачі на дві дії. Творча робота над задачами
  • Урок 28. Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над завданнями. Визначення часу за годинником
  • Урок 29. Обчислення значення виразу типом 17 – 8 різними способами. Розв'язування задач. Віднімання іменованих чисел. Логічні вправи
  • Урок 30. Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого доданка. Розв'язування задач. Логічні вправи
  • Урок 31. Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв'язування задач різних типів
  • Урок 32. Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання одноцифрових чисел»
  • РОЗДІЛ 3. Додавання і віднімання двоцифрових чисел
  • Урок 33. Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов'язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії
  • Урок 34. Ознайомлення з прийомами обчислення суми увазі 29 + 1 та різниці увазі 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв'язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник»
  • Урок 35. Запис та обчислення значення виразів. Робота над завданнями: визначення виразу розв'язків язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника»
  • Урок 36. Робота над завданнями. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками
  • Урок 37. Порядок дій у виразах з дужками. Різні спосібі читання виразів з дужками. Робота над завданнями
  • Урок 38. Додавання та віднімання одноцифрового числа увазі 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею
  • Урок 39. Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв'язування задач різного типу
  • Урок 40. Повторення вивченого
  • Урок 41. Віднімання виду 65 – 20. Обчислення значення виразів. Творча робота над задачею. Робота з числовими даними таблиці
  • Урок 42. Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв'язування задач. Робота з таблицею
  • Урок 43. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв'язування складених задач з відношеннями «на ... більше», «на ... менше». Календар
  • Урок 44. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв'язування задач різних типів. Визначення часу за різними видами годинників
  • Урок 45. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв'язування складених задач з відношенням «стільки ..., скільки ...». Логічно-геометрична вправи
  • Урок 46. Додавання увазі 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення годині
  • Урок 47. Віднімання виду 40 – 3. Розв'язування задачі виразом. Логічно-геометрична вправи
  • Урок 48. Закріплення вивчених випадків додавання та віднімання чисел у межах 100. Розв'язування задачі з двома запитаннями. Складання виразів та обчислення їхнього значення. Порівняння виразів
  • Урок 49. Узагальнення і систематизація вивченого
  • Урок 50. Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв'язування задач різних типів. Обчислення довжини ламаної
  • Урок 51. Додавання виду 38 + 4 (другий спосіб). Перевірка додавання. Обчислення периметра трикутника
  • Урок 52. Міра довжини — міліметр. Розв'язування задач. Обчислення значення виразів. Визначення довжини відрізків у міліметрах
  • Урок 53. Віднімання виду 34 – 6. Визначення помилок у розв'язанні задачі. Вимірювання довжини предметів
  • Урок 54. Закріплення вивчених видів додавання та віднімання чисел. Творча робота над завданнями. Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправи
  • Урок 55. Повторення вивченого
  • Урок 56. Ознайомлення з додаванням двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Розв'язування задачі двома способами
  • Урок 57. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування задач. Творча робота над задачами
  • Урок 58. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (другий спосіб). Розв'язування задач. Визначення вартості покупки. Креслення відрізків заданої довжини (см, мм)
  • Урок 59. Прямий кут. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Складання задач за виразом
  • Урок 60. Повторення про міри часу. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником у 24-годинному форматі
  • Урок 61. Повторення вивченого
  • Урок 62. Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання двоцифрових чисел»
  • Урок 63. Узагальнення і систематизація вивченого
  • Урок 64. Підсумковий урок за І семестр
  • Література та Інтернет-ресурси
Характеристики
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
ISBN9786170037459
Вага300 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок240
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина20 см
Ширина26 см
Користувацькі характеристики
АвторБондар Т. М., Компаній О. В.
Клас2 клас
ПредметМатематика
Тип літературиМій конспект
Інформація для замовлення
  • Ціна: 99 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner