Продавець ЖИ-ШИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2799 відгуків

Зараз ми не можемо обробити Ваше замовлення, оскільки зараз неробочий час. Вашу заявку буде опрацьовано та надіслано найближчого робочого дня.

+380 (67) 481-22-11
Кошик

Мій конспект. Українська мова 1 кл ч.2 (за підручником Вашуленка) арт. ПШМ220 ISBN 9786170037121

149 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: 132041
Мій конспект. Українська мова 1 кл ч.2 (за підручником Вашуленка) арт. ПШМ220 ISBN 9786170037121
Мій конспект. Українська мова 1 кл ч.2 (за підручником Вашуленка) арт. ПШМ220 ISBN 9786170037121Немає в наявності
149 ₴
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків української мови (навчання грамоти) у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко (Українська мова. Буквар : підруч. для 1 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах).— К. : Видавничий дім «Освіта», 2018).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.

Зміст книги

  • Орієнтовне календарно-тематичне планування
  • Буквений період (продовження)
  • Урок 113. Звук [р] позначення його буквою г, Г (ге). Читання складів і слів із буквою р. Робота з дитячою книжкою
  • Урок 114. Повторення вивчених букв. Письмо малої букви р. Розвиток зв'язку язного мовлення («Вчуся описувати предмети»)
  • Урок 115. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви у словах, реченнях і текстах. Слова, протилежні за значенням
  • Урок 116. Письмо великої букви Г
  • Урок 117. Звук [ґ]. Позначення його буквою ґ, Ґ (ґе). Робота над літературною вимовою слів із дзвінким приголосним [ґ] у зіставленні з [р]. Читання складів і слів із буквою ґ. Робота зі значенням слів
  • Урок 118. Письмо малої букви ґ
  • Урок 119. Закріплення літер «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі»
  • Урок 120. Письмо великої букви Ґ
  • Урок 121. Буква ь (знак м'яка якшення), позначення нею на письмі м'які якості попереднього приголосного. Порівняння вимови твердих та м'яких приголосних звуків. Розширення знання про слова, протилежні за значенням
  • Урок 122. Письмо букви ь
  • Урок 123. Буквосполучення «ьо». Добирання заголовка до тексту
  • Урок 124. Закріплення вмінь писати склади і слова з вивченими буквами. Розвиток зв'язку язного мовлення («Вчуся розпізнавати ознаки зими»)
  • Урок 125. Звук [х], позначення його буквою х, Х (ха). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [х]. Читання складів, слів, речень із буквою х
  • Урок 126. Письмо малої букви х
  • Урок 127. Закріплення букви х, Х, її звукового значення, уміння читати вивчені букви у словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. Ст. Сухомлинський «Ласкавий Вітер і холодний Вітрюга»
  • Урок 128. Письмо великої букви Х
  • Урок 129. Звук [ж], позначення його буквою ж, Ж (же). Читання складів, слів і речень з буквою ж
  • Урок 130. Письмо малої букви ж
  • Урок 131. Закріплення букви ж, Ж, її звукового значення, уміння читати вивчені букви у словах, реченнях і текстах
  • Урок 132. Письмо великої букви Ж
  • Урок 133. Звук [ш], позначення його буквою ш, Ш (ша). Читання складів, слів і речень з буквою ш
  • Урок 134. Письмо малої букви ш
  • Урок 135. Закріплення букви ш, Ш, її звукового значення, уміння читати вивчені букви у словах, реченнях і текстах
  • Урок 136. Письмо великої букви Ш. Розвиток зв'язку язного мовлення («Вчуся розпізнавати однакові, схожі і відмінні ознаки»)
  • Урок 137. Звук [ч], позначення його буквою ч, Ч (че). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [ч]. Читання складів, слів, речень із буквою ч
  • Урок 138. Письмо малої букви год
  • Урок 139. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами
  • Урок 140. Закріплення вивчених букв
  • Урок 141. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Річка Черемош»
  • Урок 142. Письмо великої букви Ч
  • Урок 143. Звуки [ц], [ц'], буква ц, Ц (це). Читання складів, слів і тексту із буквою ц
  • Урок 144. Письмо малої букви ц
  • Урок 145. Закріплення букви ц, Ц, її звукового значення, уміння читати вивчені букви у словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. Андрій Лінник. Збірка «Проста арифметика»
  • Урок 146. Письмо великої букви Ц
  • Урок 147. Буква «я», позначення нею на якості попереднього приголосного і звуку [а]
  • Урок 148. Письмо малої букви я
  • Урок 149. Буква «я», позначення нею двох звуків [йа]
  • Урок 150. Письмо великої букви Я. Розвиток зв'язку язного мовлення («Вчуся розрізняти загальні та особливі ознаки предметів»)
  • Урок 151. Буква «ю», позначення нею на якості попереднього приголосного і звуку [у]
  • Урок 152. Письмо малої букви ю
  • Урок 153. Буква «ю», позначення нею двох звуків [йу]
  • Урок 154. Письмо великої букви Ю
  • Урок 155. Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» за Катериною Михалициною
  • Урок 156. Закріплення вивчених букв
  • Урок 157. Буква «є», позначення нею на якості попереднього приголосного і звуку [е]
  • Урок 158. Письмо малої букви є
  • Урок 159. Буква «є», позначення нею двох звуків [йа]. Робота з дитячою книжкою
  • Урок 160. Письмо великої букви Є
  • Урок 161. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Буруля» за Валентиною Коваленко
  • Урок 162. Закріплення вивчених букв. Розвиток зв'язку язного мовлення («Вчуся розподіляти предмети на групи»)
  • Урок 163. Буква «ї», звуки [йі]. Опрацювання віршів «Трамвайчик» Анатолія Камінчука, «Їде зайчик у трамваї» Ігоря Січовика, «Чиї ручаї?» Миколи Возіянова
  • Урок 164. Письмо малої букви ї
  • Урок 165. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Українська держава»
  • Урок 166. Письмо великої букви Ї, слів та речень з нею
  • Урок 167. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Київ»
  • Урок 168. Закріплення вивчених букв
  • Урок 169. Тарас Шевченко та Леся Українка — видатні українські поети
  • Урок 170. Закріплення вивчених букв
  • Урок 171. Звуки [шч], позначення їх буквою щ, Щ (ща). Читання слів і текстів з буквою щ
  • Урок 172. Письмо малої букви щ
  • Урок 173. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Яке щастя?» Ст. Сухомлинського. Робота з дитячою книжкою
  • Урок 174. Письмо великої букви Щ Розвиток зв'язку язного мовлення («Вчуся розпізнавати ознаки весни»)
  • Урок 175. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Удома краще»
  • Урок 176. Закріплення вміння писати слова, речення
  • Урок 177. Звук [ф] позначення його буквою ф, Ф (еф). Читання складів і слів із буквою ф
  • Урок 178. Письмо малої букви ф
  • Урок 179. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Виставка малюнків». Опрацювання скоромовок «Фотографування» Марії Павленко та «На майдані, де фонтан» Тамари Коломієць
  • Урок 180. Письмо великої букви Ф
  • Урок 181. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві»
  • Урок 182. Закріплення вміння писати слова, речення
  • Урок 183. Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. Опрацювання віршів, тексту
  • Урок 184. Лист буквосполучення дз
  • Урок 185. Звук [дж]. Позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «Цілющі джерела» 
  • Урок 186. Письмо буквосполучення дж. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся знаходити спільні ознаки в різних предметах») 
  • Урок 187. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Дзюдо» 
  • Урок 188. Закріплення вміння писати слова, речення 
  • Урок 189. Апостроф. Опрацювання віршів, тексту. Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» 
  • Урок 190. Письмо апострофа 
  • Урок 191. Закріплення апострофа. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер»
  • Урок 192. Закріплення вміння писати слова, речення
  • Урок 193. Підсумковий урок буквеного періоду. Алфавіт
  • Урок 194. Повторення. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви
  • Післябуквений період
  • Урок 195. Читаю і відгадую загадку
  • Урок 196. Голосні та приголосні звуки
  • Урок 197. Читаю і слухаю дитячі пісні
  • Урок 198. Роль звуків і букв у слові
  • Урок 199. Читаю лічилки
  • Урок 200. Розвиток зв'язку язного мовлення («Вчуся бути ввічливим (ввічливою)»)
  • Урок 201. Читаю українську народну казку «Рукавичка»
  • Урок 202. Правильна вимова слів зі звуками [г], [ґ] 
  • Урок 203. Читаю авторську казку «Як заєць сон шукав» Ольги Зубер 
  • Урок 204. Написання слів з буквою щ
  • Урок 205. Читаю вірші про пори року. Робота з дитячою книжкою. Олег Буцень «Солодкий дощ» 
  • Урок 206. Написання слів з буквою ь (знак м’якшення) 
  • Урок 207. Читаю про дні тижня 
  • Урок 208. Написання слів з буквосполученням ьо 
  • Урок 209. Читаю про кольори у природі 
  • Урок 210. Написання слів з буквосполученням йо 
  • Урок 211. Читаю про кольори у природі 
  • Урок 212. Закріплення вміння писати слова, речення 
  • Урок 213. Читаю про родину 
  • Урок 214. Написання слів з буквами я, ю, є, ї 
  • Урок 215. Читаю про родину 
  • Урок 216. Написання слів з апострофом. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся бути хорошим другом (хорошою подругою)») 
  • Урок 217. Читаю оповідання про дітей 
  • Урок 218. Перенесення слів з рядка в рядок 
  • Урок 219. Читаю оповідання про дружбу і друзів 
  • Урок 220. Написання слів з буквосполученнями дж, дз 
  • Урок 221. Читаю оповідання про дружбу і друзів. Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Дівчинка і Ромашка»
  • Урок 222. Наголос у словах 
  • Урок 223. Читаю про дитячі ігри. Робота над оповіданням Лідії Дяченко «М’ячик-пустунець» 
  • Урок 224. Розрізнення слів, які відповідають на питання хто?, що? 
  • Урок 225. Читаю про дитячі ігри. Робота над лічилкою Емілії Саталкіної «Лічилочка» 
  • Урок 226. Написання слів з великої букви
  • Урок 227. Читаю про користь спорту 
  • Урок 228. Близькі та протилежні за значенням слова 
  • Урок 229. Читаю про користь спорту 
  • Урок 230. Слова, які мають кілька значень. Розвиток зв’язного мовлення («Як я мрію провести літні канікули»)
  • Урок 231. Читаю про домашніх тварин 
  • Урок 232. Слова, які називають ознаки предметів 
  • Урок 233. Читаю про домашніх тварин. Робота з дитячою книжкою. Оксана Іваненко «Кошенятко Няв-Няв» 
  • Урок 234. Слова, які називають дії предметів 
  • Урок 235. Читаю про чарівні слова нашої мови 
  • Урок 236. Слова, якими називають кількість предметів 
  • Урок 237. Канікули. Підсумковий урок 
  • Урок 238. Складання та записування речень
  • Література та Інтернет-ресурси 
Характеристики
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
ISBN9786170037121
Вага520 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок432
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина20 см
Ширина26 см
Користувацькі характеристики
АвторКравцова Н.М.
Клас1 клас
ПредметУкраїнська мова
Тип літературиМій конспект
Інформація для замовлення
  • Ціна: 149 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner