Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.1 (до Пономарьової) арт. ПШМ240 ISBN 9786170037510
135 ₴
- В наявності
- Код: 132054
Анотація
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників К. І. Пономарьової (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019) та О. Я. Савченко (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Зміст книги
- ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
- УКРАЇНСЬКА МОВА
- Вступ
- Урок 1. Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями
- Досліджую звуки і букви, склад, наголос
- Урок 2. Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками
- Урок 3. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення)
- Урок 4. Позначення м'яких якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами
- Урок 5. Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами
- Урок 6. Пошук потрібної інформації в оголошенні за поданими запитаннями. Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання усної розповіді про улюблене заняття
- Урок 8. Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками [дж], [дз], [дз']. Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту
- Урок 9. Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного тексту
- Урок 10. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком
- Урок 11. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями
- Урок 12. Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами
- Урок 13. Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями
- Урок 15. Засвоєння правильного наголошування слів читання, завдання, запитання, помилка, помилки.
- Відновлення деформованих речень
- Урок 16. Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [і]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання
- Урок 17. Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами
- Урок 18. Вправляння у поділі для перенесення слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про призначення прочитаного тексту
- Урок 19. Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, ї. Створення розповіді за опорними словами
- Урок 20. Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом пошуку книжки за алфавітом. Записування відповіді на запитання кількома реченнями
- Урок 22. Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. Складання і записування речень за поданими запитаннями, словами
- Урок 23. Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. Запис відповіді на запитання
- Досліджую значення слова
- Урок 24. Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв'ю) на основі прочитаного тексту. Добирання титрів до кадрів з мультфільму
- Урок 25. Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями
- Урок 26. Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами
- Урок 27. Розпізнавання і добирання протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням
- Урок 29. Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації
- Урок 30. Формування уявлення про виражальні засоби мови — епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови
- Урок 31. Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв'ю)
- Урок 32. Вправляння у використанні слів різних лексичних груп. Складання та поширення речень виражальними засобами мови
- Урок 33. Доповнення тематичної групи слів. Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями
- Урок 34. Добирання слів певної тематичної групи. Пошук у текстах потрібної інформації
- Урок 36. Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків)
- Урок 37. Визначення зайвого предмета в певній тематичній групі. Підписування світлин. Складання опису предмета та відгадування його назви
- Урок 38. Добирання родової назви предметів до видових. Складання розповіді за малюнком. Виконання дій за інструкцією
- Досліджую іменники
- Урок 39. Формування уявлення про слова — назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком
- Урок 40. Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізнення іменників, які відповідають на питання хто? і що?. Складання розповіді за малюнком
- Урок 41. Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями
- Урок 43. Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень
- Урок 44. Ознайомлення з походженням деяких жіночих і чоловічих імен та прізвищ. Поширення поданих речень
- Урок 45. Застосування правила вживання великої букви в іменах, по батькові і прізвищах людей. Знаходження в тексті потрібної інформації. Записування відповіді на запитання
- Урок 46. Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями
- Урок 47. Застосування правила про написання кличок тварин з великої букви. Складання розповіді за коміксами
- Урок 48. Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення інформації з тексту карту)
- Урок 50. Написання з великої букви назви гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами
- Урок 51. Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за коміксами
- Урок 52. Змінювання іменників за числами (один — багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті потрібної інформації
- Урок 53. Повторення, закріплення і застосування знань про іменник. Підписування світлин
- Урок 54. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
- Урок 56. Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр
- ЧИТАННЯ
- До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!
- Урок 1. Вступ. Валентин Бичко «Літо, до побачення!». Створюємо усний журнал
- Урок 2. Микола Сингаївський «До школи». Нузет Умеров «Наш клас»
- Урок 3. Марія Хоросницька «Добра порада». Тетяна Цидзіна «Очі, вухан травня...». Лідія Повх «В їдальні»
- Урок 4. Хитрощі не люблять совісті. Василь Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
- Урок 5. Медіавіконце: читаю, слухаю, бачі
- Урок 6. Юрій Ярмиш «Зайчик і Вовчик»
- Урок 8. Милування природою. Максим Рильський «Ми збирали з сином...». Дмитро Павличко «Небеса прозорі...»
- Урок 9. Веселе слово. Грицько Бойко «Хвастунець». Григорій Фалькович «Чесну кіт»
- Урок 10. Добре того вчити, хто хоче все знати. Українська народна казка «Дрізд і голуб»
- Урок 11. Перевіряю свої досягнення
- Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови
- Урок 12. Вступ. Олександр Підсуха «Ой, яка чудова українська мова...». Оксана Кротюк «Ходить сон»
- Урок 13. Колискові пісні — перлини української мови. «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, люлі...»
- Урок 15. Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко»
- Урок 16. Лічилки. «Раз, два, три, чотири...», «Їхав лис через ліс», «Де стоїш?», «Покотило, покотило...»
- Урок 17. Мирилки. «Через тин вишня похилилася», «Мир миром...»
- Урок 18. Загадки. Дмитро Білоус «Загадки про розділові знаки»
- Урок 19. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники»
- Урок 20. В’язка народних прислів’їв
- Урок 22. Українська народна казка «Кіт і пес»
- Урок 23. Досліджуємо текст. Василь Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка
- Урок 24. Медіавіконце: книжка. Олександр Пархоменко «Мов краплин у Дніпрі...»
- Урок 25. Рідна мова — наче квіти. Надія Мовчан-Карпусь «Василинка». Варвара Гринько «Сію дитині»
- Урок 26. Добрій людині і чужа хвороба до серця. Зірка Мензатюк «Золоте серце»
- Урок 27. Мовні цікавинки. Василь Плахотников «Під парканом». Ігор Січовик «Кістку пес в зубах тримав». Тетяна Корольова «Рано-вранці...»
- Урок 29. Перевіряю свої досягнення
- У кожній казці є урок, мов у квіточці медок
- Урок 30. Вступ. Тетяна Майданович «Примовка до казки». Українська народна казка «Вовк та собака»
- Урок 31. Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки
- Уроки 32–33. Сміливість і кмітливість. Українська народна казка «Цап і баран»
- Урок 34. Причина і наслідок. Болгарська народна казка «Виноградар і змія»
- Уроки 36–37. Польська народна казка «Оселедець і камбала»
- Урок 38. Перевіряю свої досягнення
- Щоб у серці жила Батьківщина...
- Урок 39. Вступ. Марія Чумарна «Маленька і велика». Українська народна пісня «Роде наш красний»
- Урок 40. Наш символ і оберіг. Василь Скуратівський «Калина»
- Урок 41. Наталка Поклад «Петриківські диво-квіти»
- Урок 43. Що таке Батьківщина? Анатолій Костецький «Батьківщина». Леонід Полтава «Наша Батьківщина»
- Урок 44. Що таке щастя? Марія Морозенко «Мій тато повернувся із війни»
- Урок 45. Україна наша — вічна. Василь Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда)
- Урок 46. Перевіряю свої досягнення
- Зачарувала все зима...
- Урок 47. Вступ. Досліджуємо текст. Василь Чухліб «Зимова казка»
- Урок 48. Засніжено, занесено зимою все навкруг... Порівняння-образ. Вадим Скомаровський «Казкові шати». Тамара Коломієць «Падав сніг»
- Урок 50. Досліджуємо текст. Галина Демченко «Ялинова шишка». Богдана Бойко «Загадкадобавлянка»
- Урок 51. Зимові дива. Зимові свята. Віра Багірова «Лист до Чудотворця». Іван Малкович «Молитва Ангелу»
- Урок 52. Невидимий подарунок. Ольга Наконечна «Свято Миколая»
- Урок 53. Медіавіконце: вітальна листівка
- Урок 54. Ми йдемо колядувати, господарів величати! Лідія Повх «Колядники»
- Урок 55. Перевіряю свої досягнення
- Література та Інтернет-ресурси
Основні | |
---|---|
Виробник | Основа |
Країна виробник | Україна |
ISBN | 9786170037510 |
Вага | 390 г |
Вид | Посібник |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 336 |
Стан | Новий |
Тематика | Педагогам |
Навчальний період | Початкова школа (1-4 клас) |
Мова видання | Українська |
Формат | |
Довжина | 20 см |
Ширина | 26 см |
Користувацькі характеристики | |
Автор | Абрамюк Т. Л., Аралова Е. О., Оніщенко І.В |
Клас | 2 клас |
Предмет | Українська мова |
Тип літератури | Мій конспект |
- Ціна: 135 ₴