Продавець ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ ЖИ-ШИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3323 відгуків

Зараз ми не можемо обробити Ваше замовлення, оскільки зараз неробочий час. Вашу заявку буде опрацьовано та надіслано найближчого робочого дня.

+380 (67) 481-22-11
Кошик

Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.1 (до Пономарьової) арт. ПШМ240 ISBN 9786170037510

135 ₴

  • В наявності
  • Код: 132054
Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.1 (до Пономарьової) арт. ПШМ240 ISBN 9786170037510
Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.1 (до Пономарьової) арт. ПШМ240 ISBN 9786170037510В наявності
135 ₴
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників К. І. Пономарьової (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019) та О. Я. Савченко (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.

Зміст книги

  • ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
  • УКРАЇНСЬКА МОВА
  • Вступ
  • Урок 1. Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями
  • Досліджую звуки і букви, склад, наголос
  • Урок 2. Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками
  • Урок 3. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення)
  • Урок 4. Позначення м'яких якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами
  • Урок 5. Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами
  • Урок 6. Пошук потрібної інформації в оголошенні за поданими запитаннями. Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання усної розповіді про улюблене заняття
  • Урок 8. Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками [дж], [дз], [дз']. Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту
  • Урок 9. Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного тексту
  • Урок 10. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком
  • Урок 11. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями
  • Урок 12. Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами
  • Урок 13. Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями
  • Урок 15. Засвоєння правильного наголошування слів читання, завдання, запитання, помилка, помилки.
  • Відновлення деформованих речень
  • Урок 16. Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [і]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання
  • Урок 17. Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами
  • Урок 18. Вправляння у поділі для перенесення слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про призначення прочитаного тексту
  • Урок 19. Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, ї. Створення розповіді за опорними словами
  • Урок 20. Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом пошуку книжки за алфавітом. Записування відповіді на запитання кількома реченнями
  • Урок 22. Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. Складання і записування речень за поданими запитаннями, словами
  • Урок 23. Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. Запис відповіді на запитання
  • Досліджую значення слова
  • Урок 24. Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв'ю) на основі прочитаного тексту. Добирання титрів до кадрів з мультфільму
  • Урок 25. Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями
  • Урок 26. Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами
  • Урок 27. Розпізнавання і добирання протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням
  • Урок 29. Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації
  • Урок 30. Формування уявлення про виражальні засоби мови — епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови
  • Урок 31. Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв'ю)
  • Урок 32. Вправляння у використанні слів різних лексичних груп. Складання та поширення речень виражальними засобами мови
  • Урок 33. Доповнення тематичної групи слів. Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями
  • Урок 34. Добирання слів певної тематичної групи. Пошук у текстах потрібної інформації
  • Урок 36. Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків)
  • Урок 37. Визначення зайвого предмета в певній тематичній групі. Підписування світлин. Складання опису предмета та відгадування його назви
  • Урок 38. Добирання родової назви предметів до видових. Складання розповіді за малюнком. Виконання дій за інструкцією
  • Досліджую іменники
  • Урок 39. Формування уявлення про слова — назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком
  • Урок 40. Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізнення іменників, які відповідають на питання хто? і що?. Складання розповіді за малюнком
  • Урок 41. Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями
  • Урок 43. Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень
  • Урок 44. Ознайомлення з походженням деяких жіночих і чоловічих імен та прізвищ. Поширення поданих речень
  • Урок 45. Застосування правила вживання великої букви в іменах, по батькові і прізвищах людей. Знаходження в тексті потрібної інформації. Записування відповіді на запитання
  • Урок 46. Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями
  • Урок 47. Застосування правила про написання кличок тварин з великої букви. Складання розповіді за коміксами
  • Урок 48. Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення інформації з тексту карту)
  • Урок 50. Написання з великої букви назви гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами
  • Урок 51. Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за коміксами
  • Урок 52. Змінювання іменників за числами (один — багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті потрібної інформації
  • Урок 53. Повторення, закріплення і застосування знань про іменник. Підписування світлин
  • Урок 54. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
  • Урок 56. Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр
  • ЧИТАННЯ
  • До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!
  • Урок 1. Вступ. Валентин Бичко «Літо, до побачення!». Створюємо усний журнал
  • Урок 2. Микола Сингаївський «До школи». Нузет Умеров «Наш клас»
  • Урок 3. Марія Хоросницька «Добра порада». Тетяна Цидзіна «Очі, вухан травня...». Лідія Повх «В їдальні»
  • Урок 4. Хитрощі не люблять совісті. Василь Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
  • Урок 5. Медіавіконце: читаю, слухаю, бачі
  • Урок 6. Юрій Ярмиш «Зайчик і Вовчик»
  • Урок 8. Милування природою. Максим Рильський «Ми збирали з сином...». Дмитро Павличко «Небеса прозорі...»
  • Урок 9. Веселе слово. Грицько Бойко «Хвастунець». Григорій Фалькович «Чесну кіт»
  • Урок 10. Добре того вчити, хто хоче все знати. Українська народна казка «Дрізд і голуб»
  • Урок 11. Перевіряю свої досягнення
  • Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови 
  • Урок 12. Вступ. Олександр Підсуха «Ой, яка чудова українська мова...». Оксана Кротюк «Ходить сон»
  • Урок 13. Колискові пісні — перлини української мови. «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, люлі...» 
  • Урок 15. Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» 
  • Урок 16. Лічилки. «Раз, два, три, чотири...», «Їхав лис через ліс», «Де стоїш?», «Покотило, покотило...» 
  • Урок 17. Мирилки. «Через тин вишня похилилася», «Мир миром...» 
  • Урок 18. Загадки. Дмитро Білоус «Загадки про розділові знаки» 
  • Урок 19. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники»
  • Урок 20. В’язка народних прислів’їв
  • Урок 22. Українська народна казка «Кіт і пес» 
  • Урок 23. Досліджуємо текст. Василь Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка 
  • Урок 24. Медіавіконце: книжка. Олександр Пархоменко «Мов краплин у Дніпрі...» 
  • Урок 25. Рідна мова — наче квіти. Надія Мовчан-Карпусь «Василинка». Варвара Гринько «Сію дитині» 
  • Урок 26. Добрій людині і чужа хвороба до серця. Зірка Мензатюк «Золоте серце» 
  • Урок 27. Мовні цікавинки. Василь Плахотников «Під парканом». Ігор Січовик «Кістку пес в зубах тримав». Тетяна Корольова «Рано-вранці...»
  • Урок 29. Перевіряю свої досягнення 
  • У кожній казці є урок, мов у квіточці медок 
  • Урок 30. Вступ. Тетяна Майданович «Примовка до казки». Українська народна казка «Вовк та собака» 
  • Урок 31. Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки 
  • Уроки 32–33. Сміливість і кмітливість. Українська народна казка «Цап і баран»
  • Урок 34. Причина і наслідок. Болгарська народна казка «Виноградар і змія»
  • Уроки 36–37. Польська народна казка «Оселедець і камбала»
  • Урок 38. Перевіряю свої досягнення 
  • Щоб у серці жила Батьківщина... 
  • Урок 39. Вступ. Марія Чумарна «Маленька і велика». Українська народна пісня «Роде наш красний»
  • Урок 40. Наш символ і оберіг. Василь Скуратівський «Калина» 
  • Урок 41. Наталка Поклад «Петриківські диво-квіти» 
  • Урок 43. Що таке Батьківщина? Анатолій Костецький «Батьківщина». Леонід Полтава «Наша Батьківщина» 
  • Урок 44. Що таке щастя? Марія Морозенко «Мій тато повернувся із війни» 
  • Урок 45. Україна наша — вічна. Василь Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда)
  • Урок 46. Перевіряю свої досягнення 
  •  Зачарувала все зима... 
  • Урок 47. Вступ. Досліджуємо текст. Василь Чухліб «Зимова казка» 
  • Урок 48. Засніжено, занесено зимою все навкруг... Порівняння-образ. Вадим Скомаровський «Казкові шати». Тамара Коломієць «Падав сніг» 
  • Урок 50. Досліджуємо текст. Галина Демченко «Ялинова шишка». Богдана Бойко «Загадкадобавлянка»
  • Урок 51. Зимові дива. Зимові свята. Віра Багірова «Лист до Чудотворця». Іван Малкович «Молитва Ангелу» 
  • Урок 52. Невидимий подарунок. Ольга Наконечна «Свято Миколая» 
  • Урок 53. Медіавіконце: вітальна листівка 
  • Урок 54. Ми йдемо колядувати, господарів величати! Лідія Повх «Колядники»
  • Урок 55. Перевіряю свої досягнення
  • Література та Інтернет-ресурси
Характеристики
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
ISBN9786170037510
Вага390 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок336
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина20 см
Ширина26 см
Користувацькі характеристики
АвторАбрамюк Т. Л., Аралова Е. О., Оніщенко І.В
Клас2 клас
ПредметУкраїнська мова
Тип літературиМій конспект
Інформація для замовлення
  • Ціна: 135 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner