Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.2 (до Пономарьової) арт. ПШМ241 ISBN 9786170037725
149 ₴
- В наявності
- Код: 132055
Анотація
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників К. І. Пономарьової (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО : у 2-х частинах : Частина 1.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019) та О. Я. Савченко (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО : у 2-х частинах : Частина 2.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Зміст книги
- ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
- УКРАЇНСЬКА МОВА
- Досліджую прикметники
- Урок 57. Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень. Добирання слів — назв ознак до персонажів коміксів. Складання розповіді за коміксами
- Урок 58. Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року
- Урок 59. Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків
- Урок 60. Встановлення зв'язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту
- Урок 61. Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями
- Урок 62. Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням
- Урок 64. Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком
- Урок 65. Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами
- Урок 66. Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник
- Урок 67. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
- Досліджую дієслова
- Урок 68. Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами
- Урок 69. Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами
- Урок 71. Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання
- Урок 72. Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником
- Урок 73. Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами
- Урок 74. Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами
- Урок 75. Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами
- Урок 76. Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті
- Урок 78. Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово
- Урок 79. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
- Досліджую числівники
- Урок 80. Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих
- Урок 81. Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання
- Урок 82. Вправляння у правильному написанні та наголошуванні числівників п'ять, шість, дев'ять ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки
- Урок 83. Встановлення зв'язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв'язку язних висловленнях
- Урок 85. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
- Досліджую службові слова
- Урок 86. Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів
- Урок 87. Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добирання службових слів. Побудова тексту з опорою на загадки відгадані
- Урок 88. Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку
- Урок 89. Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку
- Урок 90. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
- Урок 92. Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови, за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття
- Урок 93. Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв'ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту
- Досліджую речення
- Урок 94. Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки
- Урок 95. Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями
- Урок 96. Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками
- Урок 97. Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень
- Урок 99. Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком
- Урок 100. Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв'язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами
- Урок 101. Поширення речень за питаннями. Встановлення зв'язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами
- Урок 102. Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком
- Урок 103. Повторення, закріплення і застосування знань про речення
- Урок 104. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
- Досліджую текст
- Урок 106. Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квітку до театру. Складання тексту за малюнком
- Урок 107. Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком
- Урок 108. Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків
- Урок 109. Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом
- Урок 110. Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями
- Урок 111. Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком
- Урок 113. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя
- Урок 114. Повторення, закріплення і застосування знань про текст
- Урок 115. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
- Повторюю вивчене
- Урок 116. Повторення вивченого
- Урок 117. Узагальнення вивченого
- Урок 119. Підсумковий урок
- ЧИТАННЯ
- СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ
- Вірші
- Урок 57. Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько «На кораблику»
- Урок 58. Небилиці-небувалиці. Платон Воронько «Картина» (вірш-небилиця)
- Урок 59. Світ доброти Тамарі Коломієць. Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка»
- Урок 60. Рушник — оберіг українського народу. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне»
- Урок 61. Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля»
- Урок 62. Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвіночки»
- Урок 64. Співець моря і степу. Анатолій Качан «море Хвилювалось»
- Урок 65. Вірш-діалог. Анатолій Качан «Розмова з пароплавом»
- Оповідання
- Урок 66. Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка»
- Уроки 67-68. Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня». Вистава «Хто зігріє кошеня?»
- Урок 69. Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями»
- Урок 71. Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка»
- Уроки 72-73. Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»)
- Урок 74. Перевіряю свої досягнення
- У КОЛІ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК
- Урок 75. Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак»
- Урок 76. Медіавіконце: малюнок, ілюстрація
- Уроки 78–79. Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?»
- Урок 80. Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук»
- Урок 81. Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?»
- Урок 82. Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок»
- Урок 83. Перевіряю свої досягнення
- ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО
- Урок 85. Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко»
- Урок 86. Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...»
- Урок 87. Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. «Встала весна...»
- Урок 88. Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині...»
- Урок 89. Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”»
- Урок 90. Перевіряю свої досягнення
- НАДІЙШЛА ВЕСНА ПРЕКРАСНА...
- Урок 92. Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...»
- Урок 93. Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки»
- Урок 94. Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде»
- Урок 95. Образ весни в поезії. Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...»
- Урок 96. Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...»
- Урок 97. Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня»
- Урок 99. Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії»
- Урок 100. Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка»
- Урок 101. Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама»
- Урок 102. Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Леся Українка «На зеленому горбочку»
- Урок 103. Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир»
- Урок 104. Перевіряю свої досягнення
- СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ІЩЕ ЦІКАВОГО!
- Що? Де? Чому? Навіщо?
- Урок 106. Вступ до розділу. Олександр Дерманський «Чудо із чудес»
- Урок 107. Читання — класні «ліки» (з журналу «Барвінок»)
- Урок 108. Медіавіконце: сторінками дитячих журналів
- Урок 109. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль»)
- Урок 110. Про одне по-різному. Марія Чумарна «Товар і покупець»
- Урок 111. Наші мудрі друзі — енциклопедії. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»)
- Фантазуй і створюй!
- Урок 113. Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян «Розмова хмарок»
- Урок 114. Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
- Урок 115. Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки»
- Урок 116. Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»
- Урок 117. Країна Фантазія. Лідія Компанієць «Чотири квіточки»
- Урок 118. Перевіряю свої досягнення
- ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
Основні | |
---|---|
Виробник | Основа |
Країна виробник | Україна |
ISBN | 9786170037725 |
Вага | 490 г |
Вид | Посібник |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 384 |
Стан | Новий |
Тематика | Педагогам |
Навчальний період | Початкова школа (1-4 клас) |
Мова видання | Українська |
Формат | |
Довжина | 20 см |
Ширина | 26 см |
Користувацькі характеристики | |
Автор | Абрамюк Т. Л., Аралова Е. О., Оніщенко І.В |
Клас | 2 клас |
Предмет | Українська мова |
Тип літератури | Мій конспект |
- Ціна: 149 ₴