Продавець ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ ЖИ-ШИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3323 відгуків
+380 (67) 481-22-11
Кошик

Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.2 (до Пономарьової) арт. ПШМ241 ISBN 9786170037725

149 ₴

  • В наявності
  • Код: 132055
Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.2 (до Пономарьової) арт. ПШМ241 ISBN 9786170037725
Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.2 (до Пономарьової) арт. ПШМ241 ISBN 9786170037725В наявності
149 ₴
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників К. І. Пономарьової (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО : у 2-х частинах : Частина 1.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019) та О. Я. Савченко (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО : у 2-х частинах : Частина 2.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.

Зміст книги

  • ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
  • УКРАЇНСЬКА МОВА
  • Досліджую прикметники
  • Урок 57. Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень. Добирання слів — назв ознак до персонажів коміксів. Складання розповіді за коміксами
  • Урок 58. Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року
  • Урок 59. Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків
  • Урок 60. Встановлення зв'язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту
  • Урок 61. Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями
  • Урок 62. Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням
  • Урок 64. Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком
  • Урок 65. Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами
  • Урок 66. Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник
  • Урок 67. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
  • Досліджую дієслова
  • Урок 68. Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами
  • Урок 69. Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами
  • Урок 71. Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання
  • Урок 72. Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником
  • Урок 73. Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами
  • Урок 74. Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами
  • Урок 75. Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами
  • Урок 76. Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті
  • Урок 78. Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово
  • Урок 79. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
  • Досліджую числівники
  • Урок 80. Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих
  • Урок 81. Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання
  • Урок 82. Вправляння у правильному написанні та наголошуванні числівників п'ять, шість, дев'ять ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки
  • Урок 83. Встановлення зв'язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв'язку язних висловленнях
  • Урок 85. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
  • Досліджую службові слова
  • Урок 86. Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів
  • Урок 87. Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добирання службових слів. Побудова тексту з опорою на загадки відгадані
  • Урок 88. Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку
  • Урок 89. Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку
  • Урок 90. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
  • Урок 92. Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови, за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття
  • Урок 93. Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв'ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту
  • Досліджую речення
  • Урок 94. Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки
  • Урок 95. Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями
  • Урок 96. Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками
  • Урок 97. Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень
  • Урок 99. Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком
  • Урок 100. Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв'язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами
  • Урок 101. Поширення речень за питаннями. Встановлення зв'язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами
  • Урок 102. Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком
  • Урок 103. Повторення, закріплення і застосування знань про речення
  • Урок 104. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
  • Досліджую текст
  • Урок 106. Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квітку до театру. Складання тексту за малюнком
  • Урок 107. Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком
  • Урок 108. Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків
  • Урок 109. Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом
  • Урок 110. Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями
  • Урок 111. Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком
  • Урок 113. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя
  • Урок 114. Повторення, закріплення і застосування знань про текст
  • Урок 115. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
  • Повторюю вивчене
  • Урок 116. Повторення вивченого
  • Урок 117. Узагальнення вивченого
  • Урок 119. Підсумковий урок
  • ЧИТАННЯ
  • СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ
  • Вірші
  • Урок 57. Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько «На кораблику»
  • Урок 58. Небилиці-небувалиці. Платон Воронько «Картина» (вірш-небилиця)
  • Урок 59. Світ доброти Тамарі Коломієць. Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка»
  • Урок 60. Рушник — оберіг українського народу. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне»
  • Урок 61. Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля»
  • Урок 62. Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвіночки»
  • Урок 64. Співець моря і степу. Анатолій Качан «море Хвилювалось»
  • Урок 65. Вірш-діалог. Анатолій Качан «Розмова з пароплавом»
  • Оповідання
  • Урок 66. Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка»
  • Уроки 67-68. Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня». Вистава «Хто зігріє кошеня?»
  • Урок 69. Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями»
  • Урок 71. Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка»
  • Уроки 72-73. Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»)
  • Урок 74. Перевіряю свої досягнення
  • У КОЛІ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК
  • Урок 75. Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак»
  • Урок 76. Медіавіконце: малюнок, ілюстрація
  • Уроки 78–79. Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?» 
  • Урок 80. Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук»
  • Урок 81. Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?»
  • Урок 82. Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок» 
  • Урок 83. Перевіряю свої досягнення 
  • ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО 
  • Урок 85. Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко» 
  • Урок 86. Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...» 
  • Урок 87. Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. «Встала весна...»
  • Урок 88. Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині...» 
  • Урок 89. Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”» 
  • Урок 90. Перевіряю свої досягнення 
  • НАДІЙШЛА ВЕСНА ПРЕКРАСНА... 
  • Урок 92. Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...» 
  • Урок 93. Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки» 
  • Урок 94. Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде» 
  • Урок 95. Образ весни в поезії. Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...» 
  • Урок 96. Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...» 
  • Урок 97. Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» 
  • Урок 99. Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» 
  • Урок 100. Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка» 
  • Урок 101. Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама» 
  • Урок 102. Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Леся Українка «На зеленому горбочку»
  • Урок 103. Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир» 
  • Урок 104. Перевіряю свої досягнення 
  • СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ІЩЕ ЦІКАВОГО! 
  • Що? Де? Чому? Навіщо? 
  • Урок 106. Вступ до розділу. Олександр Дерманський «Чудо із чудес» 
  • Урок 107. Читання — класні «ліки» (з журналу «Барвінок») 
  • Урок 108. Медіавіконце: сторінками дитячих журналів 
  • Урок 109. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль») 
  • Урок 110. Про одне по-різному. Марія Чумарна «Товар і покупець» 
  • Урок 111. Наші мудрі друзі — енциклопедії. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт») 
  • Фантазуй і створюй! 
  • Урок 113. Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян «Розмова хмарок» 
  • Урок 114. Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» 
  • Урок 115. Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки» 
  • Урок 116. Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»
  • Урок 117. Країна Фантазія. Лідія Компанієць «Чотири квіточки» 
  • Урок 118. Перевіряю свої досягнення
  • ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
Характеристики
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
ISBN9786170037725
Вага490 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок384
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина20 см
Ширина26 см
Користувацькі характеристики
АвторАбрамюк Т. Л., Аралова Е. О., Оніщенко І.В
Клас2 клас
ПредметУкраїнська мова
Тип літературиМій конспект
Інформація для замовлення
  • Ціна: 149 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner