Продавець ЖИ-ШИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3016 відгуків

Зараз ми не можемо обробити Ваше замовлення, оскільки зараз неробочий час. Вашу заявку буде опрацьовано та надіслано найближчого робочого дня.

+380 (67) 481-22-11
Кошик

Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.2 (до Вашуленка) арт. ПШМ239 ISBN 9786170038067

149 ₴

  • В наявності
  • Код: 133403
Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.2 (до Вашуленка) арт. ПШМ239 ISBN 9786170038067
Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.2 (до Вашуленка) арт. ПШМ239 ISBN 9786170038067В наявності
149 ₴
+380 (67) 481-22-11
+380 (67) 481-22-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників М. С. Вашуленка, С. Р. Дубовик (Українська мова та читання: підруч. для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1.— К. : Видавничий дім «Освіта», 2019) та О. В. Вашуленко (Українська мова та читання: підруч. для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2.— К. : Видавничий дім «Освіта», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Посібник містить:
- Розробки уроків курсу «Українська мова та читання» в 2-му класі Нової української школи;
- Творчі завдання для роботи у парах і групах;
- Інноваційні технології (розвитку критичного мислення, LEGO, здоров'я язбережувальні та ін.);
- Ігрові методики і прийоми;
- Орієнтовне календарно-тематичне планування;
- Зразки дидактичного/наочного матеріалу.
Для вчителів початкової школи.

Зміст книги

  • Орієнтовне календарно-тематичне планування
  • УКРАЇНСЬКА МОВА
  • СЛОВА — НАЗВИ (предметів, ознак, дій, чисел) (продовження)
  • Слова — назви чисел (числівники)
  • Урок 65. Поняття про слова — назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа
  • Урок 66. Вправляння у добиранні слів, які відповідають на питання скільки, котрий?. Навчаюся добирати числівники
  • Урок 67. Вправляння в утворенні сполучення слів із числівниками. Навчаюся утворювати сполучення слів із числівниками
  • Урок 68. Уживання числівників у мовленні. Навчаюся вживати числівники у мовленні
  • Урок 69. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних зі словами — назвами чисел
  • Урок 71. Закріплення знань про іменники, прикметники, дієслова та числівники. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники у мовленні
  • Урок 72. Вправляння у розрізненні слів за значенням та питаннями. Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями
  • Службові слова
  • Урок 73. Поняття про службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів
  • Урок 74. Поняття про службові слова. Навчаюся вживати службові слова у мовленні
  • Урок 75. Вправляння у доречному вживанні слів. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова у мовленні
  • Урок 77. Узагальнення знань із розділу
  • РЕЧЕННЯ
  • Урок 79. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками
  • Урок 80. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень
  • Урок 81. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень
  • Урок 83. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень
  • Урок 84. Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення та вміння їх складати. Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення
  • Урок 86. Інтонування речень під час голосного читання, зв'язку язних висловлювань та усного діалогу. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень
  • Урок 87. Складання різних за інтонацією речень. Навчаюся складати різні за інтонацією речення
  • Урок 89. Поширення речення за питаннями. Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями
  • Урок 90. Складання речень за малюнком. Навчаюся складати речення за малюнком
  • Урок 91. Складання речень за малюнком. Навчаюся складати речення за малюнком
  • Урок 92. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних з реченням
  • ТЕКСТ
  • Урок 95. Спостереження за основними ознаками тексту. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками
  • Урок 96. Спостереження за будовою тексту. Навчаюся визначати частини тексту
  • Урок 97. Вправи на знаходження у текстах виражальних засобів мови та на відновлення деформованого тексту. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст
  • Урок 98. Текст-розповідь. Характерні ознаки тексту-розповіді. Навчаюся розрізняти текст-розповідь
  • Урок 99. Текст-опис. Характерні ознаки тексту-опису. Навчаюся розрізняти текст-опис
  • Урок 101. Виконання вправ на складання тексту за ілюстрацією. Навчаюся складати текст за ілюстрацією
  • Урок 102. Виконання вправ на складання тексту за серією малюнків. Навчаюся складати текст за серією малюнків
  • Урок 103. Виконання вправ на складання тексту за серією малюнків. Навчаюся складати текст за серією малюнків
  • Урок 104. Виконання вправ на складання тексту про події із власного життя. Навчаюся складати текст про події із власного життя
  • Урок 105. Створення висловлювання на відому тему. Навчаюся створювати висловлювання на відому тему
  • Урок 107. Вдосконалення та редагування текстів. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти
  • Урок 108. Вдосконалення та редагування текстів. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти
  • Урок 110. Урок узагальнення знань
  • ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО
  • Урок 111. Повторення вивченого. Звуки і букви
  • Урок 113. Повторення вивченого. Слово
  • Урок 114. Повторення вивченого. Слова ввічливості
  • Урок 116. Повторення вивченого. Речення
  • Урок 117. Повторення вивченого. Текст
  • Урок 119. Підсумковий урок за рік
  • ЧИТАННЯ
  • Кришталева зимонька у срібнім кожушку (продовження)
  • Урок 57. Веселий таночок танцює снігопад. «Дивовижний снігопад» (за Анною Рибалкою)
  • Урок 58. Веселий таночок танцює снігопад. «Дивовижний снігопад» (за Анною Рибалкою) (продовження)
  • Урок 59. Ходити мороз надворі у чоботах пухових. Леся Вознюк «Йшов мороз». Анатолій Качан «Зустріч»
  • Урок 60. Хто уміє зберігати — й уміє господарювати. Марія Чумарна «Як зайчики зимували»
  • Урок 61. Весела зима. Платон Воронько «Гра в сніжки»
  • Моя батьківщина — це наша славна Україна
  • Урок 62. Я люблю свою батьківщину. Сашко Дерманський «Віршик для мами». Олег Попов «Хто це?»
  • Урок 64. Я люблю свою батьківщину. Гриць Гайовий «Будильник». Катерина Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за Аркадієм Музичуком)
  • Урок 65. Україна— це ти! Наталя Рибальська «Добрий день, матусю Україно!»
  • Урок 66. Державні символи України. Наталка Поклад «Прапор»
  • Урок 67. Без верби і калини нема України. «Як Оксана стала вербою» (народна оповідь)
  • Урок 68. Без верби і калини нема України. «Як Оксана стала вербою» (народна оповідь) (продовження)
  • Урок 69. Ми — українці, ми — європейці. Анатолій Григорук «Дивовижні імена». Володимир Верховень «Українська мова». Що таке оповідання?
  • Урок 71. Слово — не горобець, вилетить — не піймаєш. «Мудра мова» (за Анатолієм Григоруком)
  • Урок 72. По-своєму кожна пташина співає, по-своєму кожен народ розмовляє. Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандарійко і Цвірінько»
  • Урок 73. Узагальнення за розділом. «Україна» (за Лідією Повх)
  • Зустрічаймо весноньку!
  • Урок 74. Рання весна. «Весна світла» (за Алевтиною Волковою)
  • Урок 75. Пісні струмка. Леся Вознюк «Весняний струмок». Ознайомлення з поняттям «діалог». Катерина Перелісна «Весна»
  • Урок 76. Вірші-діалоги. Варвара Гринько «Струмок». Андрій М'яка ястківський «Пролісок»
  • Урок 78. Леся Українка — поетична квітка України. Леся Українка «Пісенька весняної води»
  • Урок 79. Дивовижний дарунок. Надія Кир'ян «Котики»
  • Урок 80. Дивовижний дарунок. Надія Кир'ян «Котики» (продовження)
  • Урок 81. Тарас Шевченко — народний поет та художник. Т. Р. Шевченка «Встала весна...»
  • Урок 82. Великоднє свято. Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко»
  • Мого дитинства сонячна країна
  • Урок 83. Дружба та братство — найбільше багатство. Євген Гуцало «Під веселкою»
  • Урок 85. Найдорожче — чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» 
  • Урок 86. Найдорожче — чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» (продовження)
  • Урок 87. Добре ім’я краще багатства. Зірка Мензатюк «Золоте серце». Пряме та переносне значення слів 
  • Урок 88. Мрія про космос. Катерина Василенко «НЛО» 
  • Урок 89. Коли буває соромно? Леонід Нечаєв «Про жовті грушки та червоні вушка» 
  • Урок 90. Наполеглива праця — запорука успіху. «Пластиліновий песик» (за Оксаною Кротюк) 
  • Урок 92. Маленькими кроками до великих перемог. «Я все зможу!» (за Дженніфер Мур-Маллінос) 
  • Урок 93. Маленькими кроками до великих перемог. «Я все зможу!» (за Дженніфер Мур-Маллінос) (продовження) 
  • Урок 94. Чи варто ризикувати? «День народження» (за Оксаною Радушинською) 
  • Урок 95. Чи варто ризикувати? «День народження» (за Оксаною Радушинською) (продовження)
  • Урок 96. Узагальнення за розділом 
  • Кожна пригода — до мудрості дорога 
  • Урок 97. Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…» 
  • Урок 99. Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…» (продовження) 
  • Урок 100. Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок»
  • Урок 101. Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок» (продовження) 
  • Урок 102. Вчимося аналізувати інформацію. «Кревет Вася» (за Всеволодом Нестайком) 
  • Урок 103. Вчимося аналізувати інформацію. «Кревет Вася» (за Всеволодом Нестайком) (продовження)
  • Довкола стільки є краси! 
  • Урок 104. Ранковий ліс. Лідія Компанієць «У лісочку»
  • Урок 106. Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках» 
  • Урок 107. Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко «Розумаха» 
  • Урок 108. На небі також є краса. «Казка неба» (за Ліною Біленькою) 
  • Урок 109. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Микола Возіянов «Сонечко» 
  • Урок 110. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Анна Рибалка «Вовчик і сонечка» 
  • Урок 111. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Анна Рибалка «Вовчик і сонечка» (продовження) 
  • Урок 113. Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Голка-риба» 
  • Урок 114. Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Морський коник»
  • Урок 115. Прекрасний світ. Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»
  • Урок 116. Узагальнення за розділом
  • Урок 117. Гра «Що? Де? Коли?»
  • Урок 118. Урок-гра «Літературна вікторина»
  • Література та Інтернет-ресурси
Характеристики
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
ISBN9786170038067
Вага430 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок352
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина20 см
Ширина26 см
Користувацькі характеристики
АвторПридаток О. Д., Романенко Р. І., Ходій С. С.
Клас2 клас
ПредметУкраїнська мова
Тип літературиМій конспект
Інформація для замовлення
  • Ціна: 149 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner