Мій конспект. Українська мова та читання. 2 кл ч.2 (до Вашуленка) арт. ПШМ239 ISBN 9786170038067
149 ₴
- В наявності
- Код: 133403
Анотація
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників М. С. Вашуленка, С. Р. Дубовик (Українська мова та читання: підруч. для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1.— К. : Видавничий дім «Освіта», 2019) та О. В. Вашуленко (Українська мова та читання: підруч. для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2.— К. : Видавничий дім «Освіта», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'я язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Посібник містить:
- Розробки уроків курсу «Українська мова та читання» в 2-му класі Нової української школи;
- Творчі завдання для роботи у парах і групах;
- Інноваційні технології (розвитку критичного мислення, LEGO, здоров'я язбережувальні та ін.);
- Ігрові методики і прийоми;
- Орієнтовне календарно-тематичне планування;
- Зразки дидактичного/наочного матеріалу.
Для вчителів початкової школи.
Зміст книги
- Орієнтовне календарно-тематичне планування
- УКРАЇНСЬКА МОВА
- СЛОВА — НАЗВИ (предметів, ознак, дій, чисел) (продовження)
- Слова — назви чисел (числівники)
- Урок 65. Поняття про слова — назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа
- Урок 66. Вправляння у добиранні слів, які відповідають на питання скільки, котрий?. Навчаюся добирати числівники
- Урок 67. Вправляння в утворенні сполучення слів із числівниками. Навчаюся утворювати сполучення слів із числівниками
- Урок 68. Уживання числівників у мовленні. Навчаюся вживати числівники у мовленні
- Урок 69. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних зі словами — назвами чисел
- Урок 71. Закріплення знань про іменники, прикметники, дієслова та числівники. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники у мовленні
- Урок 72. Вправляння у розрізненні слів за значенням та питаннями. Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями
- Службові слова
- Урок 73. Поняття про службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів
- Урок 74. Поняття про службові слова. Навчаюся вживати службові слова у мовленні
- Урок 75. Вправляння у доречному вживанні слів. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова у мовленні
- Урок 77. Узагальнення знань із розділу
- РЕЧЕННЯ
- Урок 79. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками
- Урок 80. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень
- Урок 81. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень
- Урок 83. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень
- Урок 84. Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення та вміння їх складати. Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення
- Урок 86. Інтонування речень під час голосного читання, зв'язку язних висловлювань та усного діалогу. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень
- Урок 87. Складання різних за інтонацією речень. Навчаюся складати різні за інтонацією речення
- Урок 89. Поширення речення за питаннями. Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями
- Урок 90. Складання речень за малюнком. Навчаюся складати речення за малюнком
- Урок 91. Складання речень за малюнком. Навчаюся складати речення за малюнком
- Урок 92. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних з реченням
- ТЕКСТ
- Урок 95. Спостереження за основними ознаками тексту. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками
- Урок 96. Спостереження за будовою тексту. Навчаюся визначати частини тексту
- Урок 97. Вправи на знаходження у текстах виражальних засобів мови та на відновлення деформованого тексту. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст
- Урок 98. Текст-розповідь. Характерні ознаки тексту-розповіді. Навчаюся розрізняти текст-розповідь
- Урок 99. Текст-опис. Характерні ознаки тексту-опису. Навчаюся розрізняти текст-опис
- Урок 101. Виконання вправ на складання тексту за ілюстрацією. Навчаюся складати текст за ілюстрацією
- Урок 102. Виконання вправ на складання тексту за серією малюнків. Навчаюся складати текст за серією малюнків
- Урок 103. Виконання вправ на складання тексту за серією малюнків. Навчаюся складати текст за серією малюнків
- Урок 104. Виконання вправ на складання тексту про події із власного життя. Навчаюся складати текст про події із власного життя
- Урок 105. Створення висловлювання на відому тему. Навчаюся створювати висловлювання на відому тему
- Урок 107. Вдосконалення та редагування текстів. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти
- Урок 108. Вдосконалення та редагування текстів. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти
- Урок 110. Урок узагальнення знань
- ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО
- Урок 111. Повторення вивченого. Звуки і букви
- Урок 113. Повторення вивченого. Слово
- Урок 114. Повторення вивченого. Слова ввічливості
- Урок 116. Повторення вивченого. Речення
- Урок 117. Повторення вивченого. Текст
- Урок 119. Підсумковий урок за рік
- ЧИТАННЯ
- Кришталева зимонька у срібнім кожушку (продовження)
- Урок 57. Веселий таночок танцює снігопад. «Дивовижний снігопад» (за Анною Рибалкою)
- Урок 58. Веселий таночок танцює снігопад. «Дивовижний снігопад» (за Анною Рибалкою) (продовження)
- Урок 59. Ходити мороз надворі у чоботах пухових. Леся Вознюк «Йшов мороз». Анатолій Качан «Зустріч»
- Урок 60. Хто уміє зберігати — й уміє господарювати. Марія Чумарна «Як зайчики зимували»
- Урок 61. Весела зима. Платон Воронько «Гра в сніжки»
- Моя батьківщина — це наша славна Україна
- Урок 62. Я люблю свою батьківщину. Сашко Дерманський «Віршик для мами». Олег Попов «Хто це?»
- Урок 64. Я люблю свою батьківщину. Гриць Гайовий «Будильник». Катерина Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за Аркадієм Музичуком)
- Урок 65. Україна— це ти! Наталя Рибальська «Добрий день, матусю Україно!»
- Урок 66. Державні символи України. Наталка Поклад «Прапор»
- Урок 67. Без верби і калини нема України. «Як Оксана стала вербою» (народна оповідь)
- Урок 68. Без верби і калини нема України. «Як Оксана стала вербою» (народна оповідь) (продовження)
- Урок 69. Ми — українці, ми — європейці. Анатолій Григорук «Дивовижні імена». Володимир Верховень «Українська мова». Що таке оповідання?
- Урок 71. Слово — не горобець, вилетить — не піймаєш. «Мудра мова» (за Анатолієм Григоруком)
- Урок 72. По-своєму кожна пташина співає, по-своєму кожен народ розмовляє. Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандарійко і Цвірінько»
- Урок 73. Узагальнення за розділом. «Україна» (за Лідією Повх)
- Зустрічаймо весноньку!
- Урок 74. Рання весна. «Весна світла» (за Алевтиною Волковою)
- Урок 75. Пісні струмка. Леся Вознюк «Весняний струмок». Ознайомлення з поняттям «діалог». Катерина Перелісна «Весна»
- Урок 76. Вірші-діалоги. Варвара Гринько «Струмок». Андрій М'яка ястківський «Пролісок»
- Урок 78. Леся Українка — поетична квітка України. Леся Українка «Пісенька весняної води»
- Урок 79. Дивовижний дарунок. Надія Кир'ян «Котики»
- Урок 80. Дивовижний дарунок. Надія Кир'ян «Котики» (продовження)
- Урок 81. Тарас Шевченко — народний поет та художник. Т. Р. Шевченка «Встала весна...»
- Урок 82. Великоднє свято. Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко»
- Мого дитинства сонячна країна
- Урок 83. Дружба та братство — найбільше багатство. Євген Гуцало «Під веселкою»
- Урок 85. Найдорожче — чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайвокера»
- Урок 86. Найдорожче — чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» (продовження)
- Урок 87. Добре ім’я краще багатства. Зірка Мензатюк «Золоте серце». Пряме та переносне значення слів
- Урок 88. Мрія про космос. Катерина Василенко «НЛО»
- Урок 89. Коли буває соромно? Леонід Нечаєв «Про жовті грушки та червоні вушка»
- Урок 90. Наполеглива праця — запорука успіху. «Пластиліновий песик» (за Оксаною Кротюк)
- Урок 92. Маленькими кроками до великих перемог. «Я все зможу!» (за Дженніфер Мур-Маллінос)
- Урок 93. Маленькими кроками до великих перемог. «Я все зможу!» (за Дженніфер Мур-Маллінос) (продовження)
- Урок 94. Чи варто ризикувати? «День народження» (за Оксаною Радушинською)
- Урок 95. Чи варто ризикувати? «День народження» (за Оксаною Радушинською) (продовження)
- Урок 96. Узагальнення за розділом
- Кожна пригода — до мудрості дорога
- Урок 97. Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…»
- Урок 99. Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…» (продовження)
- Урок 100. Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок»
- Урок 101. Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок» (продовження)
- Урок 102. Вчимося аналізувати інформацію. «Кревет Вася» (за Всеволодом Нестайком)
- Урок 103. Вчимося аналізувати інформацію. «Кревет Вася» (за Всеволодом Нестайком) (продовження)
- Довкола стільки є краси!
- Урок 104. Ранковий ліс. Лідія Компанієць «У лісочку»
- Урок 106. Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках»
- Урок 107. Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко «Розумаха»
- Урок 108. На небі також є краса. «Казка неба» (за Ліною Біленькою)
- Урок 109. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Микола Возіянов «Сонечко»
- Урок 110. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Анна Рибалка «Вовчик і сонечка»
- Урок 111. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Анна Рибалка «Вовчик і сонечка» (продовження)
- Урок 113. Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Голка-риба»
- Урок 114. Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Морський коник»
- Урок 115. Прекрасний світ. Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»
- Урок 116. Узагальнення за розділом
- Урок 117. Гра «Що? Де? Коли?»
- Урок 118. Урок-гра «Літературна вікторина»
- Література та Інтернет-ресурси
Основні | |
---|---|
Виробник | Основа |
Країна виробник | Україна |
ISBN | 9786170038067 |
Вага | 430 г |
Вид | Посібник |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 352 |
Стан | Новий |
Тематика | Педагогам |
Навчальний період | Початкова школа (1-4 клас) |
Мова видання | Українська |
Формат | |
Довжина | 20 см |
Ширина | 26 см |
Користувацькі характеристики | |
Автор | Придаток О. Д., Романенко Р. І., Ходій С. С. |
Клас | 2 клас |
Предмет | Українська мова |
Тип літератури | Мій конспект |
- Ціна: 149 ₴