НУШ 4 кл. Інформатика. роб. зошит до підр. Морзе Н., Барни О. арт. ТИ1217094У ISBN 9786170973931
79 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 80 грн
- В наявності
- Код: 135326
Анотація
Посібник створен відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та з урахуванням концепції підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти (автори Наталія Морзе, Ольга Барна). Зміст посібника зорієнтовано на формування в учнів початкових уявлень про базові поняття інформатики, закріплення вивченого матеріалу, розвиток алгоритмічного й логічного мислення, творчих здібностей. Видання містить вправи на застосування отриманих знань, логічні задачі, творчі завдання.
До посібника пропонується інтернет-підтримка, яка містить інтерактивні тестові завдання до кожного розділу.
Призначено для учнів 4 класу закладів загальної середньої освіти, учителів початкових класів, учителів інформатики.
Зміст книги
Розділ 1. ІНФОРМАЦІЯ ТА ПРИСТРОЇ
1. Якими бувають комп'ютерній комп'ютері?
2. Як працює цифровий пристрій?
3. Чи має комп'ютер пам'ять?
4. Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті?
5. Як зберегти інформацію з інтернету?
6. Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету?
7. Як використовують інтернет для спілкування?
Розділ 2. ФРАЗИ ОБ'ЄКТИ ТА МОДЕЛІ
8. Як створювати схеми класифікації об'єктів?
9. Які дії можна виконувати з об'єктами?
10. Як створюють моделі?
11. За якими етапами створюють інформаційну модель?
12. Як створювати моделі для об'єктів, які рухаються?
13. У якій програмі зручно працювати з таблицями?
14. Як побудувати математичну модель?
15. Як досліджувати фрази об'єкти з допомогою створених моделей? (1)
16. Як досліджувати фрази об'єкти з допомогою створених моделей? (2)
Розділ 3. АЛГОРИТМИ
17. Як під час розв'язування задач у середовищі Скретч використовують алгоритми?
18. Як в алгоритмах використовувати команди повторення?
19. Як створювати анімації?
20. Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й зверни виграшну стратегію?
21. Як в алгоритмах використовувати команди розгалуження?
22. Як описати повне розгалуження в середовищі Скретч?
23-24. Як описати алгоритми з розгалуженням і повторенням?
25. Як створити проєкт? (1)
26. Як створити проєкт? (2)
Розділ 4. ПРОГРАМУВАННЯ РОБОТІВ
27. Як і навіщо створюють роботів?
28. Що таке Micro:Bit?
29. Що таке середовище програмування?
30. Як працювати з датчиками?
31-32. Як програмують повторення в середовищі програмування?
33-34. Як ідеї і вміння можуть допомогти людям?
Основні | |
---|---|
Виробник | Ранок |
Країна виробник | Україна |
ISBN | 9786170973931 |
Вага | 100 г |
Вид | Робочий зошит |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 64 |
Стан | Новий |
Тематика | Школярам, абітурієнтам |
Навчальний період | Початкова школа (1-4 клас) |
Мова видання | Українська |
Формат | |
Довжина | 16.5 см |
Ширина | 21 см |
Користувацькі характеристики | |
Автор | Корнієнко М. М., Браславська О. О., Бєлова Л. П. |
Клас | 4 клас |
Предмет | Інформатика |
Тип літератури | Робочий зошит |
- Ціна: 79 ₴